Posted on

Zmienia się podejście przedsiębiorców do imprez firmowych

Firmy stale szukają oszczędności, ale wbrew obiegowym opiniom wyjazdy motywacyjne tak zwane incentives nie są na liście do redukcji kosztów. Dlatego branża w której działa Mainevent rozwija się bardzo dynamicznie. Dziesięć lat temu firmy wydawały około 10 mld złotych na tego typu aktywne pobyty. Zainteresowanie inwestowaniem w pracowników powoduje, że obsługujemy wiele firm co pozwala nam na przygotowanie ciekawej oferty. Już niewielki budżet wystarczy do przygotowania kilku atrakcji i zrealizowanie ciekawego wyjazdu. Nasze Centrum Rozrywki pod Warszawą należy do niewielu obiektów w Polsce posiadających idealne warunki do organizacji tego typu imprez.

Pierwotnie na rynku były oferty z przeważającymi elementami zabawowymi stąd obiegowe skojarzenia z „wyjazdami integracyjnymi”. Stopniowo zaczęto organizować zajęcia mające na celu przede wszystkim integrację grupy a także rozładowanie negatywnych emocji (relaksacja). Po pierwszym boomie związanym z organizacją tego typu wyjazdów firmy zamawiające tego typu kompleksowe usługi szukają odpowiedniego organizatora pozwalającego dopasować ofertę do specyfiki firmy. 

Bardzo ważne jest czy firma posiada zaplecze noclegowe oraz posiada doświadczenie. Kwestią wiodącą stało się nie tylko bezpieczeństwo ale także dyskrecja.

Firmy mają różne podejście do prezentowanej oferty imprez firmowych pod Warszawą. Niektóre zdają się zupełnie na inwencję organizatora i pakiet atrakcji oferowany przez ośrodek. Inni potrzebują czegoś bardziej specyficznego i dopasowanego do bieżących potrzeb np. z akcentem na motywację grupy i dążenie do wspólnego celu. Co nas odróżnia od innych agencji eventowych z Warszawy to, że posiadając własny teren i zaplecze jesteśmy w stanie zaoferować konkurencyjne ceny i ogromną możliwość kombinacji ofertowej…

Już naprawdę niewielki budżet (porównując konkurencję) wystarczy do organizacji czegoś fajnego. Natomiast co się zmienia, to podejście klientów. Zazwyczaj wybierają bardzo kompleksowe usługi nie oszczędzając na pracownikach. Szczególną odmianą jest tutaj np. event kulinarny pozwalający na podsumowaniu intensywnego dnia doznaniami kulinarnymi zapewnianymi przez firmy cateringowe.

Jesteśmy także bardzo elastyczni i jeśli w trakcie trwania jakiegoś eventu widzimy, że np. scenariusz nie sprawdza się, możemy dokonać modyfikacji i skorygować ogólne założenia. To pozwala dostosować się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji w grupie pracowników. Zawsze warto przewidzieć różne warianty.